söndag 24 juli 2011

STÖLD I BUTIKEN


Stöld i butiken utav oilka sorters buddhor,krukor & växter.Allt är noga utvalt och man har både tagit ute på mina betongbord & varit inne på gården & tagit.
Jag känner mig så besviken & undrar hur man fungerar när man tycker att det är okej att gå in & ta saker & sen förmodligen ha dem i sin trädgård och i sitt hem.Hur kan man titta på saker som man tagit ifrån någon annan.
Det är inget man bär iväg på för att busa eftersom det är rätt så tunga saker.
Ha det så bra alla & hoppas att solen lyser på oss snart.

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt. Jag beklagar verkligen. Det är märkligt hur rymligt samvete vissa människor har. Jag har tron att det straffar sig på ett eller annat sätt.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad jag blir arg, ledsen då jag läser om detta. Varför gör människor så...? Vi vaknade inatt av att tre killar sparkade sönder ett skyltfönster rakt över gatan och sedan släntrade iväg lite lugnt. Som tur var hann vi få ett bra signalement på dom. Kramar

    SvaraRadera