fredag 26 augusti 2011

IGEN.


Nu har det hänt igen någon har tagit ifrån min utesida igen och nu känns det som om man tänker fixa hela sin trädgård genom att ta saker härifrån.
Många tankar: är det någon härnere runt omkring.någon som tittar under dagen och kommer på natten vilken koll man har på mig när det släcks i huset.
Buddha försvann denna gången också och jag undrar om personen eller personerna helt har missat vad buddha står för.
Bland annat stals detta buddha huvud på bilden .
Sorgligt.

2 kommentarer:

  1. Man blir rent förbannad på människor som inte har något samvete. Varför kan man inte jobba hederligt istället..? Jag menar att det tar ju tid i anspråk att genomföra dessa stölder - kan man inte lägga den tiden på att arbeta lagligt istället och sedan köpa det man vill ha..?
    Förbannat svinigt är vad det är!

    Mia :(

    SvaraRadera
  2. Nej, men är det sant?? Fy vad tråkigt och jobbigt!! Håll utkik på blocket ifall det är nån som verkar sälja just sånt som blev stulet. Du har verkligen mina sympatier!

    Ha en fin kväll! Kram :)

    SvaraRadera