torsdag 4 april 2013

Allt möjligt!!

Äntligen lite sol!! Mycket nytt till utemiljö har kommit ifrån Jonte på Löddeköpinge plantskola,jag tycker det är så roligt att ha dessa ljuvliga saker i min butik. Dessutom trillar det in nya kläder,idag har det kommit två toppar ifrån ajlajk med fin buddha på ryggen & ett litet hänge i form av en budhha i sidan. Förhoppningsvis är lite på väg ifrån Fira(tidigare Spira),Please jeans i olika färger. Fina smycken med peace-märken & halsband med buddha. Växter med bl.a vårlökar.myrten ,gräs & buxbom. Jag har lite problem med att lägga in bilder här på bloggen men hoppas att det ska lösa sig snart. Varmt välkomna !!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Undrar om du då även har fått in de stora fina svarta ljuslyktorna som du har ute i trädgården?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Hej Hopp!
    Tack för dina superfina ord inne hos mig...NU måste jag kolla vidare hos dig och se vem du är:)
    Det härliga "skull" fatet kommer från en keramiker som jag precis "hittat"
    här på Ekerö där jag bor. Hennes hemsida www.formfranska.se Hon
    heter alltså Form från Skå och tjejen Eva Bergvall, en superduktig tjej. Det är dessutom hon som gör de härliga kåsorna jag alltid har med på mina fikabilder...haha
    Vi hörs...Kram Åsa


    SvaraRadera